Městský úřad Židlochovice
Oznámení o provozu Městského úřadu Židlochovice v úřední dny
(v souvislosti s prevencí šíření epidemie nemoci COVID-19)
Usnesením vlády č. 194 ze dne 12. 03. 2020, v souladu s čl. 5 a 6 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, byl pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví, v souvislosti s prokázáním výskytu nemoci Covid – 19, vyhlášen nouzový stav. V návaznosti na Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví č. 15757/2020-3 ze dne 09. 04. 2020 s účinností od 20. 04. 2020 je třeba dodržovat následující pravidla provozu úřadu:
- omezení osobního kontaktu státních zaměstnanců a dalších úředních osob s adresáty veřejné správy na nezbytně nutnou úroveň takto:
- upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům v úředních hodinách platících před vyhlášením nouzového stavu;
Úřední hodiny pro veřejnost: Pondělí a středa 8:00 hodin - 17:00 hodin.
Městský úřad Židlochovice neumožňuje rezervaci předem prostřednictvím internetu, na místě je k dispozici vyvolávací systém. V případě naplnění předpokládané denní kapacity klientů, bude systém zablokován a klienti nebudou obslouženi.
Vstup veřejnosti do budov Městského úřadu Židlochovice mimo úřední dny a stanovené hodiny není po dobu trvání nouzového stavu umožněn.
- zajišťování příjmu dokumentů prostřednictvím elektronické adresy podatelny - podatelna@zidlochovice.cz (podatelna přijímá i podání bez ověřeného el. podpisu, za podmínky, že tato podání jsou podávána na adresu el. podatelny), datovými schránkami, Českou poštou;
- minimalizace osobního kontaktu a jeho nahrazení jinými formami (písemný, elektronický, telefonický), je-li to možné, a to i mezi zaměstnanci uvnitř jednotlivých budov (mezi sebou);
- striktní používání roušek, rukavic, hygiena rukou a používání dezinfekčních přípravků; klienti jsou povinni dostavit se, v případě osobního vyřízení žádosti, vybaveni ochrannými pomůckami (rouška, rukavice);
- provádění zvýšených hygienických opatření v místě provozu (desinfekce pracovních ploch, klik, tlačítek výtahů, zábradlí, sdílených psacích potřeb;
- při osobním kontaktu přijetí opatření zabraňující přímému kontaktu bez bariéry do 2 metrů (je-li to možné), vytvoření podmínek pro dodržování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry (je-li to možné), zabránění shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí - podatelna:
547428746 – bronislava.srncova@zidlochovice.cz
helena.nejezchlebova@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě občanských průkazů a cestovních dokladů:
547 428 743 – eva.valkova@zidlochovice.cz
547 428 742 – ivana.ginova@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě matriky:
547428744 – lenka.tesarova@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě řidičských průkazů:
547428731 – ivana.palaskova@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě evidence vozidel:
547428735 – jarmila.smutna@zidlochovice.cz
radoslava.sordylova@zidlochovice.cz
547428737 – zdenek.cetl@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě správních činností v dopravě:
547428790 – tatana.luksova@zidlochovice.cz
Kontakty pro přijímání a vyřízení žádostí v agendě odboru sociálního:
547427331 – iva.tycova@zidlochovice.cz
547427332 – hana.zajicova@zidlochovice.cz
547427334 – dagmar.spunarova@zidlochovice.cz
Odbor životního prostředí a stavební úřad:
547728760 – milan.komenda@zidlochovice.cz
547428775 – vaclav.suchanek@zidlochovice.cz
Odbor obecní živnostenský úřad:
547428780 – simona.sebkova@zidlochovice.cz
Odbor vnitřní správy:
547428740 – ludmila.cermakova@zidlochovice.cz
547428745 – jana.krispinova@zidlochovice.cz
Odbor dopravy:
547428724 – dagmar.kratochvilova@zidlochovice.cz
547428732 – radek.sotnar@zidlochovice.cz
Odbor finanční:
547426031 – radmila.kafkova@zidlochovice.cz
Odbor investic a místního hospodářství:
547426044 – katerina.cmarkova@zidlochovice.cz